Korzystanie z komputera i Internetu
Ogółem
  • wyszukiwania informacji związanych z kulturą

    34%

  • odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe

    24.7%

  • czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami

    24.4%

  • słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji

    21.4%

  • kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and

    7.7%

Mężczyźni Kobiety
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 33.3% 34.5%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 30% 20.9%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 25.2% 23.9%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 24.9% 18.9%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 8.4% 7.2%
  0% 0%
15 – 24 lat 25 – 34 lata 35 – 49 lat 50 – 64 lata 65 lat i więcej
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 49.6% 47.6% 42.1% 26.5% 11.2%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 62.7% 45.8% 22.9% 10.4% 2.8%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 30.1% 35.9% 31% 20.8% 7.3%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 48.1% 38% 22.2% 10.4% 3.3%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 10.5% 14.1% 10.7% 4.2% 1.4%
  0% 0% 0% 0% 0%
Wyższe Średnie Zasadnicze zawodowe Pozostałe
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 61.3% 38.2% 18.2% 19.8%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 34.1% 25.1% 16% 25.8%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 41.4% 27.5% 17.6% 11.1%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 30.7% 23.7% 14.1% 17.8%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 20.4% 7.3% 1.9% 2.9%
  0% 0% 0% 0%
Centralny Południowy Wschodni Północno-zachodni Południowo-zachodni Północny
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 37.3% 35% 29.7% 31.1% 34.8% 35.5%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 28.1% 27.4% 23.8% 22.4% 19.9% 22.6%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 22.8% 22.6% 25.3% 27.4% 23.2% 26.1%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 20.9% 22.7% 22% 23.4% 21.8% 17.1%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 8.9% 8.8% 5.9% 7% 7.1% 7.8%
  0% 0% 0% 0% 0% 0%
Miasta – razem Miasta o liczbie mieszkańców 500 tys. i więcej Miasta o liczbie mieszkańców 200-499 tys. Miasta o liczbie mieszkańców 100-199 tys. Miasta o liczbie mieszkańców 20-99 tys. Miasta o liczbie mieszkańców poniżej 20 tys. Wsie
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 38.9% 53.9% 44.5% 35.3% 32.7% 32.4% 26.2%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 27.1% 31.8% 28.8% 29.8% 24.1% 24.5% 20.9%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 26.8% 29.5% 28.4% 31.5% 24.9% 23.5% 20.7%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 23.5% 26.5% 27% 25.4% 22% 19.7% 18.1%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 10.4% 17.9% 12.7% 11.1% 7.4% 6.2% 3.4%
  0% 0% 0% 0% 0% 0% 0%
Gospodarstwa pracowników Gospodarstwa robotnicze Gospodarstwa nierobotnicze Gospodarstwa rolników Gospodarstwa pracujących na własny rachunek Gospodarstwa emerytów i rencistów Gospodarstwa emerytów Gospodarstwa rencistów
wyszukiwania informacji związanych z kulturą 41.1% 31.1% 53.5% 22.3% 53.2% 17.8% 18.1% 16.7%
odtwarzania filmów, muzyki, grania w gry komputerowe 31.4% 29.4% 34% 23.4% 26.8% 10.7% 10.3% 12.4%
czytania on-line, pobierania plików z gazetami i czasopismami 29.2% 23% 37% 17.9% 34.8% 14% 15.1% 9.5%
słuchania radia, muzyki, oglądania telewizji 27.1% 24.4% 30.5% 20.1% 29.3% 8.2% 8.3% 8.2%
kupowania płyt, książek i innych wytworów kultury buying CDs, books and 9.9% 5.1% 16% 3.6% 13.8% 2.8% 2.8% 2.8%
  0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0%

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Dowiedz się więcej